Contracte 2023

Contracte 2022

Centralizator contracte achiziții publice 2022

SAP/4/ 01.02.2022  închiriere sistem de lumini inteligente
SAP/6/ 01.02.2022  servicii de internet și date și  mentenanță rețea date voce
SAP/7/ 01.02.2022  servicii de revizie curenta tehnică lunara (verificarea, curățirea, lubrifierea și efectuarea tuturor reglajelor) în conformitate cu Prescripțiile Tehnice ISCIR R18/2003 în scopul menținerii în funcțiune și în condiții de siguranță a unui număr de 33 de trape de decor (ștăngi)
SAP/12/ 01.02.2022  închiriere 3 (trei) Echipamente EPSON WF-C579R și 1 (unu) Echipament TOSHIBA
SAP/13/ 01.02.2022  servicii de reparare și de întreținere a echipamentului de stingere a incendiilor
SAP/14/ 01.02.2022  servicii SSM si PSI
SAP/15/ 01.02.2022  servicii de consultanță pentru obținerea de către Achizitor a autorizației de securitate la incendiu
SAP/16/ 01.02.2022  servicii de reparare si de întreținere a echipamentului de securitate
SAP/18/ 01.02.2022  închiriere instrumente muzicale de suflat
SAP/30/ 26.04.2022  servicii croitorie pentru spectacolul „Jack, nebunie si dragoste” (Jack, pazzia e amore)
SAP/66/ 02.06.2022  furnizare instrumente muzicale
SAP/71/ 09.06.2022  închiriere chiller cu putere 400 KW
SAP/86/ 23.06.2022  furnizare sistem monitorizare scenă
SAP/88/ 29.06.2022  furnizare consolă pentru mixaj audio
SAP/90/ 29.06.2022  lucrări de revizie și reparație rotondă mare și rotondă mică
SAP/94/ 11.08.2022  furnizare echipamente de sonorizare portabile
SAP/96/ 25.08.2022  servicii de supraveghere a executiei (asigurare a dirigenției de santier)
SAP/98/ 29.09.2022 AA1/15.11.2022  furnizare de 500 seturi formate din calendar A3, calendar Birou, agenda personalizata, pix cu otel cu touch pad și grafica
SAP/99/ 04.10.2022  închiriere sistem de lumini inteligente
SAP/106/ 03.11.2022  servicii de croitorie pentru spectacolul  „Secretul lui Marco Polo”
SAP/108/ 04.11.2022 servicii de executie decor, pentru premiera spectacolului „Secretul lui Marco Polo”
SAP/113/ 17.11.2022  servicii de executie elemente recuzită, pentru premiera spectacolului „Secretul lui Marco Polo”
SAP/115/ 17.11.2022  servicii de croitorie pentru spectacolul  „Secretul lui Marco Polo”
SAP/118/ 22.11.2022 AA1/06.12.2022  furnizare materiale imprimate personalizate – pe material de tip tent
SAP/120/ 06.12.2022 furnizare autoturism OPEL CROSSLAND MY22 PASSENGER CROSSOVER (MINI-SUV) EDITION F 12 XHT S/S (81KW/110HP) MT6 PETROL
SAP/122/ 07.12.2022 servicii de autorizare ISCIR a echipamentelor mecanice din scena
SAP/123/ 08.12.2022 AA1/13.12.2022  servicii de croitorie pentru spectacolul  „Secretul lui Marco Polo”
SAP/128/ 22.12.2022  colantare autoturisme aflate în parcul auto al Achizitorului

 

Contracte 2021

Centralizator contracte achiziții publice 2021

SAP/107/ 23.12.2021      furnizare scaune pentru orchestră
SAP/106/ 23.12.2021      furnizare scaune pentru orchestră
SAP/105/ 17.12.2021      furnizare piese trapa decor
SAP/104/ 17.12.2021      execuție și finalizare lucrări de mutare trapă decor nr. 1 după trapa de decor nr. 24
SAP/100/ 14.12.2021      furnizare seturi formate din calendar A3, calendar birou și agenda personalizată + grafica
SAP/82/ 10.09.2021        închiriere instrumente muzicale de suflat
SAP/81/ 02.09.2021        furnizare costume militare pentru desfășurarea spectacolului „Candid”
SAP/77/ 18.08.2021        servicii de croitorie pentru spectacolul „Candid”
SAP/55/ 07.05.2021        servicii de croitorie pentru spectacolul „My Fair Lady”

Contracte 2020

Centralizator contracte achizitii publice 2020

2111/10.07.2020 lucrări pentru realizarea decorului pentru spectacolul „My Fair Lady”
602/17.02.2020 servicii de reparare si de întretinere a echipamentului de securitate în sediul din Str. Octavian Goga, nr. 1, Sect.3, București
603/17.02.2020 servicii de consultanță în domeniul securității si sanatatii in munca, în conformitate cu art. 15 alin. (1) – (31), Cap. III, din H.G. 1425/2006 pentru aprobarea Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii securității și sănătății în muncă nr. 319/2006 (”Norme metodologice”)
604/17.02.2020 servicii de consultanță în protecția contra riscurilor și în controlul riscurilor (servicii de consultanță pentru obținerea de către Achizitor a autorizației de securitate la incendiu pentru sediul din Str. Octavian Goga, nr. 1, Sect.3, București)
3792/15.12.2020 furnizare produse de încălțăminte din piele
3841/17.12.2020 furnizare monitoare, laptopuri, desktopuri, multifunctionale
3959/23.12.2020 furnizare piese de schimb și accesorii auto
3715/11.12.2020 furnizare echipamente de sonorizare, cabluri audio și accesorii pentru echipamente audio
2322/03.08.2020 servicii de gestionare electronică a datelor și a raportărilor
606/17.02.2020 servicii de reparare și de întreținere a echipamentului de stingere a incendiilor, din sediul Str. Octavian Goga, nr. 1, Sect. 3, București
3843/17.12.2020 furnizare monitoare/ ecrane și suporturi
3878/18.12.2020 furnizare piese de schimb plotter si multifunctională
3914/21.12.2020 materiale publicitare/ de informare
3957/23.12.2020 elemente de recuzită și decor mic –  spectacol „My Fair Lady”
583/14.02.2020 servicii de revizie curenta tehnică lunara (verificarea, curatirea, lubrifierea si efectuarea tuturor reglajelor) in conformitate cu Prescriptiile Tehnice ISCIR R18/2003 in scopul mentinerii in functiune si in conditii de siguranta a unui număr de 33 de trape de decor (stăngi)
3657/09.12.2020 servicii de reparații și piese de schimb pentru cele 33 trape de decor (ștăngi), in conformitate cu Prescriptiile Tehnice ISCIR R18/2003, in scopul mentinerii in functiune si in conditii de siguranta , cu respectarea prevederilor legale aplicabile
3894/21.12.2020 servicii de reparații echipamente si subansamble tablouri de forta, comanda cu convertizoare (Inlocuit : TCA 25A/24V cu reciproci, relee cu afisor optic 6A/24V, verificat , curatat : electro-magnet frana, capete de linie (finit cursa), ploturi Ag TCA 63A/220V, ploturi Ag senzori de miscare stangi) pentru cele 33 de trape de decor (ștăngi)
3895/21.12.2020 servicii de montare , curățare  sisteme de ghidare, montare role calareti, montare cablu tractiune, roti deviere, ininzatoare, reductor 1/56, butoniera comanda cu potentiometru, motor cu franare, montare tablou forta si cda pentru cortina de pluș și montare instalatie electrica
3958/23.12.2020 lucrări de amenajare birouri financiar-contabilitate – amenajarea terenului, insalatie electrica si sanitara cat si darea in folosinta a spatiilor prin asamblarea containere monobloc, stil birou ce vor fi amplasate la adresa din Bld. Octavian Goga, nr. 1, Sector 3, București
3807/16.12.2020 furnizare componente pentru echipamente de lumini
573/14.02.2020 servicii de furnizare internet si date

Contracte 2019

Centralizator contracte achiziţii publice 2019
– servicii de furnizare internet si date – Contract nr 1568/15.04.2019
– servicii de revizie curenta tehnică lunara (verificarea, curatirea, lubrifierea si efectuarea tuturor reglajelor) in conformitate cu Prescriptiile Tehnice ISCIR R18/2003 in scopul mentinerii in functiune si in conditii de siguranta a unui număr de 33 de trape de decor (stangi) – Contract nr 1571/15.04.2019
– servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de securitate – Contract nr 1575/15.04.2019
– servicii consultanta in domeniul securitatii în conformitate cu art. 15 alin. (1) – (31), Cap. III, din H.G. 1425/2006 pentru aprobarea Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii securității și sănătății în muncă nr. 319/2006 – Contract nr 1576/15.04.2019
– servicii de consultanță pentru obținerea autorizației de securitate la incendiu pentru sediul din Str. Octavian Goga, nr. 1, Sect.3, București – Contract nr 1577/15.04.2019
– servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incediilor – Contract nr 1635/19.04.2019
– furnizare echipamente de sonorizare, cabluri audio și accesorii pentru echipamente audio – Contract nr 2046/23.05.2019
– inchiriere chiller, inclusiv transport, punere in functiune si revizii – Contract nr 2226/03.06.2019

Contracte 2018

Centralizator contracte achiziţii publice 2018 actualizat la 30.06.2018 semnat
Centralizator contracte achiziţii publice 2018 actualizat la 30.06.2018
Servicii de croitorie – Contract nr. 1981/09.05.2018
Servicii de croitorie – Contract nr. 1637/19.04.2018
Reparare și întreținere echipamente incendiu Goga – Contract 861/01.03.2018
Consultanță autorizație securitate clădire Goga – Contract 863/01.03.2018
Reparare întreținere echipamente securitate Goga – Contract 864/01.03.2018

Contracte 2017

Centralizator contracte achiziţii publice 2017 actualizat la 29.03.2018
Centralizator contracte achiziţii publice 2017 actualizat la 29.03.2018 – lizibil
Centralizator contracte AP 2017 la data 12.09.2017
Sonorizare spectacole – Contract
Sonorizare spectacole – Contract
Lumini spectacol – Contract
Costume spectacole – Contract
Încălțăminte spectacole – Contract
Lucrări execuție decor spectacol – Contract
Costume spectacol – Contract
Încălțăminte spectacol – Contract
Reparare și întreținere echipamente incendiu Goga – Contract
Reparare întreținere echipamente securitate Goga – Contract
Consultanță SSM – Contract
Consultanță autorizație securitate clădire Goga – Contract
Reparatii intreținere echipament informatic – Contract
Lucrări clădire Goga – Contract
Servicii video-proiecție și lumini spectacolul „Liliacul” – Contract
Furnizare costume spectacolul „Liliacul” – Contract