Documente achiziții publice

Contracte 2020

Centralizator contracte achizitii publice 2020

2111/10.07.2020 lucrări pentru realizarea decorului pentru spectacolul „My Fair Lady”
602/17.02.2020 servicii de reparare si de întretinere a echipamentului de securitate în sediul din Str. Octavian Goga, nr. 1, Sect.3, București
603/17.02.2020 servicii de consultanță în domeniul securității si sanatatii in munca, în conformitate cu art. 15 alin. (1) – (31), Cap. III, din H.G. 1425/2006 pentru aprobarea Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii securității și sănătății în muncă nr. 319/2006 (”Norme metodologice”)
604/17.02.2020 servicii de consultanță în protecția contra riscurilor și în controlul riscurilor (servicii de consultanță pentru obținerea de către Achizitor a autorizației de securitate la incendiu pentru sediul din Str. Octavian Goga, nr. 1, Sect.3, București)
3792/15.12.2020 furnizare produse de încălțăminte din piele
3841/17.12.2020 furnizare monitoare, laptopuri, desktopuri, multifunctionale
3959/23.12.2020 furnizare piese de schimb și accesorii auto
3715/11.12.2020 furnizare echipamente de sonorizare, cabluri audio și accesorii pentru echipamente audio
2322/03.08.2020 servicii de gestionare electronică a datelor și a raportărilor
606/17.02.2020 servicii de reparare și de întreținere a echipamentului de stingere a incendiilor, din sediul Str. Octavian Goga, nr. 1, Sect. 3, București
3843/17.12.2020 furnizare monitoare/ ecrane și suporturi
3878/18.12.2020 furnizare piese de schimb plotter si multifunctională
3914/21.12.2020 materiale publicitare/ de informare
3957/23.12.2020 elemente de recuzită și decor mic –  spectacol „My Fair Lady”
583/14.02.2020 servicii de revizie curenta tehnică lunara (verificarea, curatirea, lubrifierea si efectuarea tuturor reglajelor) in conformitate cu Prescriptiile Tehnice ISCIR R18/2003 in scopul mentinerii in functiune si in conditii de siguranta a unui număr de 33 de trape de decor (stăngi)
3657/09.12.2020 servicii de reparații și piese de schimb pentru cele 33 trape de decor (ștăngi), in conformitate cu Prescriptiile Tehnice ISCIR R18/2003, in scopul mentinerii in functiune si in conditii de siguranta , cu respectarea prevederilor legale aplicabile
3894/21.12.2020 servicii de reparații echipamente si subansamble tablouri de forta, comanda cu convertizoare (Inlocuit : TCA 25A/24V cu reciproci, relee cu afisor optic 6A/24V, verificat , curatat : electro-magnet frana, capete de linie (finit cursa), ploturi Ag TCA 63A/220V, ploturi Ag senzori de miscare stangi) pentru cele 33 de trape de decor (ștăngi)
3895/21.12.2020 servicii de montare , curățare  sisteme de ghidare, montare role calareti, montare cablu tractiune, roti deviere, ininzatoare, reductor 1/56, butoniera comanda cu potentiometru, motor cu franare, montare tablou forta si cda pentru cortina de pluș și montare instalatie electrica
3958/23.12.2020 lucrări de amenajare birouri financiar-contabilitate – amenajarea terenului, insalatie electrica si sanitara cat si darea in folosinta a spatiilor prin asamblarea containere monobloc, stil birou ce vor fi amplasate la adresa din Bld. Octavian Goga, nr. 1, Sector 3, București
3807/16.12.2020 furnizare componente pentru echipamente de lumini
573/14.02.2020 servicii de furnizare internet si date

Contracte 2019

Centralizator contracte achiziţii publice 2019
– servicii de furnizare internet si date – Contract nr 1568/15.04.2019
– servicii de revizie curenta tehnică lunara (verificarea, curatirea, lubrifierea si efectuarea tuturor reglajelor) in conformitate cu Prescriptiile Tehnice ISCIR R18/2003 in scopul mentinerii in functiune si in conditii de siguranta a unui număr de 33 de trape de decor (stangi) – Contract nr 1571/15.04.2019
– servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de securitate – Contract nr 1575/15.04.2019
– servicii consultanta in domeniul securitatii în conformitate cu art. 15 alin. (1) – (31), Cap. III, din H.G. 1425/2006 pentru aprobarea Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii securității și sănătății în muncă nr. 319/2006 – Contract nr 1576/15.04.2019
– servicii de consultanță pentru obținerea autorizației de securitate la incendiu pentru sediul din Str. Octavian Goga, nr. 1, Sect.3, București – Contract nr 1577/15.04.2019
– servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de stingere a incediilor – Contract nr 1635/19.04.2019
– furnizare echipamente de sonorizare, cabluri audio și accesorii pentru echipamente audio – Contract nr 2046/23.05.2019
– inchiriere chiller, inclusiv transport, punere in functiune si revizii – Contract nr 2226/03.06.2019

Contracte 2018

Centralizator contracte achiziţii publice 2018 actualizat la 30.06.2018 semnat
Centralizator contracte achiziţii publice 2018 actualizat la 30.06.2018
Servicii de croitorie – Contract nr. 1981/09.05.2018
Servicii de croitorie – Contract nr. 1637/19.04.2018
Reparare și întreținere echipamente incendiu Goga – Contract 861/01.03.2018
Consultanță autorizație securitate clădire Goga – Contract 863/01.03.2018
Reparare întreținere echipamente securitate Goga – Contract 864/01.03.2018

Contracte 2017

Centralizator contracte achiziţii publice 2017 actualizat la 29.03.2018
Centralizator contracte achiziţii publice 2017 actualizat la 29.03.2018 – lizibil
Centralizator contracte AP 2017 la data 12.09.2017
Sonorizare spectacole – Contract
Sonorizare spectacole – Contract
Lumini spectacol – Contract
Costume spectacole – Contract
Încălțăminte spectacole – Contract
Lucrări execuție decor spectacol – Contract
Costume spectacol – Contract
Încălțăminte spectacol – Contract
Reparare și întreținere echipamente incendiu Goga – Contract
Reparare întreținere echipamente securitate Goga – Contract
Consultanță SSM – Contract
Consultanță autorizație securitate clădire Goga – Contract
Reparatii intreținere echipament informatic – Contract
Lucrări clădire Goga – Contract
Servicii video-proiecție și lumini spectacolul „Liliacul” – Contract
Furnizare costume spectacolul „Liliacul” – Contract